Rabu, 2 November 2011

VCO dan Collagen



بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 

SALAM SEMUA..
Arini saya nak share lah tentang produk yang saya guna lepas pantang.kini dah 3bulan dah saya guna tau.macam2 produk saya sental dulu,tapi xdelah seVOUGE produk VCO&Collagen..bukan setakat kulit MUKA saya putih GEBU da VASS tapi RAMBUT saya juga jadi HITAM BERKILAT&SIHAT..xsangkalak g U SALOON MANJUNG dulu,dorang tegur U PUNYA RAMBUT MANYAK SIHAT LA AMOIIIII..tapi korang jangan haraplah saya nak show rambut saya (untuk asben saya jela)

BOLEH LIHAT MUKA SAYA..SAYA PON SERAM TENGOK! Y_Y




Selepas 2bulan penggunaan produk VCO&Collagen by CATALYST..Alhamdulillah..kini keluar rumah tanpa lipstick pon OK.Al maklumla dah anak 3,kenalah olweys menten VOUGE gitu.. ^_^


Wajah terkini saya.Sangat2 puas hati dgn VCO&COLLAGEN