Jumaat, 4 November 2011

MENJELANG EID UL ADHA

Sihat ye korang?saya dan keluarga sihat saje.harini saya amat2 BZ,bukan saje bz mommy dengan anta dan amek anak2 ke sekolah tapi bz handle bwk kakak (anak dara sulong) jumpa DENTIST.hehehe.kalau budak2 memang xsuka kot,tapi anak dara bijak saya ni amatlah suka,tak sabar katanya.jam 11am saya rushing ke sekolah untuk jumpa dentist,apa doc cakap,saya kena amek port.terok skitlah coz kena bawak hero handsome&princess of wales saya (Awish&Amber)..

Pas setel urusan kakak, saya terus anta Awish lak,dia masuk sekolah jam 12.40. harini saya akan terima tetamu nun jauh dari LONDON.kawan baik asben saya. wife nya belajar kat LONDON. saya tatau lak orang mana.malam kang dia sampai saya baru nak berkenalan. mereka 5 beranak akan bermalam selama beberapa hari di umah saya..

Saya sangat2 suka menyambut tetamu.tak kiralah sekadar datang&pergi atau bermalam di sini.buat masa ni belum pernah ada tetamu komplen tak suka datang umah saya. kerana bagi saya tetamu tu RAHMAT, mereka datang bawak rezki, mereka pulang bawak dosa2 kecil kita (ini mak ayah saya cakap,ustaz2 pon ada cakap)..Wallahua'lam...

So saya bz dr pagi sediakan bilik untuk mereka,kemaslah mana yg patut cz esok lunch time saya ada buat makan2 untuk tetamu,rakan2 opis asben dan meraikan hari raya eid ul adha..

Tiada ulasan: