Khamis, 3 November 2011

Dia....YASREEN


Moga korang sihatlah hendaknya ye..saya ok,Alhamdulillah..sedikit busy.busy mommy ^_^V


Kalini saya nak coret sedikit perihal SAHABAT COMEY saya yang saya sendiri xpenah JUMPA secara LIVE,korang jangan terbelalak biji mata,coz ni cite BENAR.moh saya teruskan k.





YASREEN LATIFF 0__0


2 Benua - UK dan US


Aug,2010


Tika tu ada seorang teman lama time Sekolah Manjung dulu chat dgn saya d FB.selain bertanya khabar,dia sering menyebut yg dia rindukan saya&YASREEN.segala2nya nama YASREEN.Dlm hati saya ckp ''hebat nama budak YASREEN ni hingga dr zaman sekolah rendah hingga usia kami 30thn.


Saya cuba beranikan diri utk mengenali siapa yg punya diri ni.Ntah nape beriye plak hati saya nak kenal YAS (saya panggil) dengan lebih dekat..Sebab xmustahil dalam doa saya,saya mahu bersahabat dengan orang baik2.Alhamdulillah walau ada yg DENGKI,TOHMAH saya mcm2,tapi Allah Maha Adil.D berinya lawan,d berinya KAWAN..


Sept,2010


Saya add dia d FB,saya tegur tapi tak berbalas.Dalam pd tu saya lihat info ttg dirinya.Pernah bersekolah d UK?Manjung?Sarawak?huh...agak memeranjatkan saya.kerana ketiga2 tempat ni sama dengan diri saya.Keesokkan harinya saya tegur lagi tapi dalam Private Msg. Saya kenalkan diri,dia bercerita tentang dirinya,saya share serba sedikit ttg diri saya hinggalah kami akrab&kerap share cerita suka duka..


Oct,2010


Saya mengikut suami EXAM d U Cambridge. Perjalanan 8 jam dr bumi Pembroke (tempat saya) sgt2 memenatkan badan saya. Sepanjang jalan saya muntah 6x. Mebi saya mabuk darat!!


Seminggu berkampung d HOTEL.saya pulang ke rumah,YM ngn Yas&bercerita tentang pengalaman yg saya harungi.Dalam pd masa yang sama Yas ada menyatakan dia berperasaan&nalurinya kuat menyatakan org2 yg terdekat dgnnya MENGANDUNG.huh!seram sejuk saya dgr.HEBAT!saya tak pernah bersangka buruk tentang SAHABAT ini,saya kagum dr cerita2 dia,banyak tekaan&nalurinya cukup dalam utk seseorang,lebih2 lagi org yg rapat..saya??ye saya juga RAPAT dgnnya..hehehe


Lusa..


Suami saya beli UPT utk saya buat pregnant TEST kt rumah.haih...saya taknak!suami suruh,saya akur.Time tu saya tgh YM ngn Yas.Yas gak suruh saya cek,kemudian inform pd dia.Aduh!saya ni actually takot beranak!dan xnak pregnant lagi..


SAYA PREGNANT!!!!!


Argh!!!!tidak!!!!!Ya Allah!!!!saya jerit dr dalam toilet.Suami berkejaran,ingat pehal la tadi.Suami saya punya seronok bagai..YAS!!!!Yas nya tekaan TEPAT...Ya Allah!YAS,anda buat saya mata berpinar.. o_0


Hari demi hari minggu berganti bulan,saya masih bersahabat dgnnya hingga kini.Yang pasti hingga saat ini,saya masih belum d izin Allah bertemu dengannya.Hanya gambar d FB jela saya kenali dia.Jika saya blk Malaysia tahun hadapan,saya mahu bertemu dengan kaum keluarganya d PERLIS.Yas jauh d bumi US.Tak mungkin saya ke sana..jauh tu,24jam perjalanan..Mau berbirat muntut :P