Khamis, 10 November 2011

TENBY

Time kawan asben dan family nye datang ritu,kami bawak mereka PIKNIK sekitar TENBY (sila baca TENBI). actually TENBY ni adalah tempat pelancongan terkenal di Pembrokeshire.terkenal dengan pantai&permandangan yang indah.sesuailah untuk mereka yang sukakan percutian romantik.Tenby the best choice!kat sini hotel pon xlah terlalu mencekik darah!tapi kalau time SUMMER..perghhh!!banyakla ikan2 kering bersidai di tepi pantai.makhluk2 yang tak kenal erti malu ni penuh hingga sesak untuk cari tempat parking.yela dorang ni suke lepak tepi2 pantai,kalau kita biasa tengok dorang salai badan,kat sini lagi hebat,anak saya Awish pon tahu kata ''dorang tak malu kan maaa...'' yela,omputeh..



nila dia potret anak2 comey..Amber pon join sekali tapi papa pegang lah.hehehe


Saya dan Ana (sedang mengandung sebulan,anak made in UK nampaknya yg ke 4 ni) congrats both of u!



ini adalah cabin persendirian..so kalau ownernye cuti panjang kat dalam tu lah dorang lepak anak beranak.memang bestlah!completed!saya berangan soh asben beli 1


suasana yang mendamaikan tinggal di sini.memang!!saya sayangkan PEMBROKE!




deretan rumah/hotel kat sini menarik bukan saje rekaannya tapi setiap rumah kalernya berbeza!


Ana cakap SEJUK nye kat sini.hehehe..TENBY lebih sejuk dari Pembroke Dock (tempat saya)


Makan time!saya masak nasi putih, kari daging,ayam goreng dan sambal sotong.yummy!!tak cukup oo nasi..lapo sejuk2ni :)


Sebagai tuan rumah,saya dan asben adalah yang paling sibuk..







Tiada ulasan: