Rabu, 16 November 2011

TAK JADI LAH PULOK..PEMBROKE

Asben balik umah jam 1840,saya baru selesai solat magrib..tetiba lak pas doa saya tegur asben apa cite tentang PROJECT SINGAPORE..terus asben cakap ''BOSS abang xrelease lah sayang...''he3..saya macam dah boleh agak.yela..dalam sibuk2 pack barang2,hati kecik saya berkata juga..ntah2 asben aku ni lambat pergi Singapore..sebab dalam pengetahuan saya selama menjadi isterinya,asben memang orang TERAKHIR akan di lepaskan dari mana2 project..saya suka jek,sambil dapat menikmati keindahan bumi UK,saya dapat timba ilmu dan pengalaman berharga di bumi orang.tak semua dapat nikmat seperti saya dan anak2..Alhamdulillah..saya terus SUJUD SYUKUR..syukur!!Allah bagi lagi peluang..



rumah kediaman kami di ashdale lane.pandangan dari hadapan


pandangan dari belakang,sangat2 seronok untuk kami beristirehat dan berkumpul bersama rakan2


inilah jalan yang saya gunakan hari2 untuk menghantar anak2 ke sekolah.sebelah kiri cornstore tempat saya lepak sorang tika pregnantkan Amber


suasana yang tenang dan damai sekali.10 minit jalan kaki dari rumah saya kalau nak tengok swan/lake cantik ni


shuttle bus,selain perkhidmatan awam bas sekolah ni membawa anak dara saya ke sekolah.pembroke ni small town dan di kelilingi dengan castle


lihatlah bayaran yang di kenakan untuk parking.sangat2 murah..



saya snap photo ni  tika menanti anak2 pulang sekolah.dari kejauhan deretan kereta parent yg park luar sekolah




1 masa nanti saya pasti akan tinggalkan Pembroke,ucap selamat tinggal pada bumi england.itu sudah pasti.sesngguhnya bumi dan tanah pembroke amat memberi kesan terlampau manis untuk saya tinggalkan...


Tiada ulasan: